Buletin de știri

Flux RSS

Nu sunt adăugate fluxuri RSS

Toate produsele comercializate de catre CDSV.RO beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

1. Important
 Nu face obiectul garantiei urmatoarea situatie:
- Defectele fizice(includ si componente arse) de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii necorespunzatoare.
 
2. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mic de 15 EUR la cursul zilei.
 
Receptia in service
Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.
Prin platforma noastra online, iti oferim posibilitatea de a verifica starea acestuia pe parcursul interventiei in service-ul nostru.

 Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
 
Returul la client
1. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat, iar in termen de cel mult 48 de ore va fi contactat de catre unul din curieri in vederea inmanarii produsului.
 
2. Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie, sau care la o singura interventie depaseste acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata.
 
3. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.
 
Important
Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.


top